недеља, 20. октобар 2013.

Subota a i nedelja.

Nisam stigla pisati u subotu.Pa ukratko.Imala sam u radnji jednu bakicu koja je kupila neke stvari i gledala da mi što poštenije plati.Onako skromna bjele kose u skromnoj odjeći  al poštena,pare je vadila iz neke kese.Sjetih se svoje bake i ona je imala običaj da pare drži zavezane u kesi ili čak marami.Posle odem na pijacu i sretnem ženu koja mi je dužna više od 1 godine 14 km,sva sređena  ofarbana našminkana ,al pravi se luda.Kaže mi zcravo kako si,ja onako kiselo procjedim zdravo.a u sebi mislim kako te nije sramota izigravaš neku damu a u stvari te nije briga za druge.Možda sam joj trebal reći da je prešla sve mjere i da je to čist bezobrazluk al nisam taj tip,a i nisam ja za ovaj posao.Uveče su me  u Zvjezdama Granda na Pinku dojmili jedan deka i jedna baka i njihova ljubav prema unučadima.Ona sreća na njihovim licima i strah za najdraže baš me dotakla.Ništa se nemože porediti sa ljubavi prema djeci,a izgleda i prema unučadima
.Nedelja prošla u pravljenju šarene salate i ribanca.Umrla je Jovanka Broz,nek joj je laka zemlja neznam šta bi još rekla osim da nije zaslužila sve ono što joj se desilo u poslednje 3 decenije.Toliko od mene za ovaj vikend.

Нема коментара:

Постави коментар